fredag 13 november 2009

Ren glädje

Oftast så slötittar man bara på tv, man får på något sätt ett sorts nöje av att mer eller mindre engagerad spendera flera timmar per kväll på att se fiktion, fakta, drama...vad som. Vad skänker det egentligen?

Ikväll möttes jag av en helt annorlunda upplevelse och detta från ett minst sagt oväntat håll. Idol är väl enligt mig inte något höjdarprogram, men dagens program gav mig fullständig, total lycka. Detta var i form av en duett av Calle och Mariette, helt underbara röster som gjorde en för mig perfekt tolkning av Someone New (ursprunligen sjungen av Eskobar och Heather Nova).

Om jag enbart fick lyssna på en enda låt kommande året så ligger den här som starkaste tävlande just nu.

2 kommentarer:

Alexzandra sa...

Tycker du ska skriva in tuff i din profil, för det är inte lätt berätta vad man inerst inne känner, och delar med sig till andra, tummen upp.
Tjock är inte du, det är bara det som är utanpå ditt riktiga jag, lycka till med dina extra kilon.

tjocka mamman sa...

Tack för ditt inlägg, det lyste upp min dag!