fredag 10 juli 2009

Ett år, helt otroligt!

Imorgon fyller lillsnuttan 1 år och är egentligen inte längre min bebis. I ren nostalgisk anda satte jag mig ikväll och tittade igenom foto senaste året. Fotot nedan är taget 12 juli när Per och Emmis kom för att hämta hem mig och Ida. Emmis som tidigare inte riktigt gillat bebisar visste troligen direkt att detta var HENNES bebis för hon var med ens och skulle pilla, gosa och babbla om lillasyrran. Jag blir alldeles tårögd när jag tänker på det.




Numera ser det ut så här. Mina tjejer väger nästan lika mycket och har samma klädstorlek. Dom älskar fortfarande varandra högst av allt och dom ska alltid ha koll på vart den andre är. Syskonkärlek när den är som bäst!

1 kommentar:

Blixtras mamma sa...

hej, det var ett roligt inlägg, men hur kan de väga lika mkt och hasamma klädstrl? Hur många månader skiljer det mellan dem? mvh sofia