tisdag 1 december 2009

Stort

Ibland undrar man när man ska sluta ta åt sig när folk beter sig konstigt..? Det är en stor sak att kunna ta folk för vad dom är, dit har jag inte nått fullt ut än. Vad man gör för andra människors skull är också en sådan sak, ibland anpassar man sig till den gräns att det nästan blir löjligt och det är även det en stor sak att komma förbi.

Vet inte riktigt var jag vill komma med detta men det är helt enkelt små tankar och frågor som dyker upp i huvudet på mig ibland. Alla har vi en version av Pandoras ask inom oss och det är på gott och ont som jag senaste tiden sett några människor i min omgivning öppna på sin. Bara för att en sak är svår behöver inte betyda att den är fel.

Om 4 minuter börjar Äntligen Hemma på 4an och sedan är det Desperate Housewifes på 5an, maken är och spanar hockey hos grannen så ikväll är tvn miiiin!

Inga kommentarer: