lördag 22 augusti 2009

Rise and shine!

Efter en ytterst lyckad omnattning av Ida så hände det sig att jag istället för att behöva gå upp kl 05:45 fick ytterligare två timmars sömn innan Emmis ansåg att det nog var läge att vakna till. "Emmi aakysch mammas säng!" (aakysch = snartljud = sova). Nu busar båda tjejerna på Emmis rum och jag fick lite tid vid datorn. På tv sänds Mamma Mu Gungar.

Vad bjuder dagen på då? Jag ska försöka städa upp i köket lite, det har tyvärr blivit en gnutta försummat senaste tiden. 3 diskmaskiner ska nog köras, måste jag lägga till att jag avskyr att bara ha en 45 cm bred diskmaskin!? Bättre än inget, men en i fullbredd vore absolut inte fel. Det vore snarare väldigt rätt.

Bjuder på lite bilder, när blev mina tjejer så stora?!












Ute och vallar pappa, haha!
















Inga kommentarer: