söndag 28 september 2008

-1 kg

Ställde mig på vågen förut ikväll och vips så stod den på 105 kg. Lite nyfiken blir man vad den står på på morgonen eftersom det är då man ska väga sig enligt vad jag hört.

Nu i eftermiddag/kvällingen har jag varit så hungrig! Har inte hjälpt att äta soppan alls, så jag åt en proteinmuffin och lite keso, får se hur det fyller magen. Måste kunna sova riktigt gott för att orka med tjejjisarna imorgon.

Vill skryta om att soppan jag gjorde, den är inte alls så hemsk som den brukar vara! Jag är absolut ingen sopp-människa, men denna hade jag kryddat så att den gick ner relativt lätt. Men jag hade kryddat såpass att det bränner fruktansvärt i munnen på en, så att dricka den kall är lite mindre jobbigt.

Som förtydligan så är denna relativt extrema diet bara till för första 5-10 kilona, efter det kommer jag gå upp lite mer på normal mat, fast nyttig och mindre portioner självklart.

Inga kommentarer: