lördag 27 september 2008

Första dagen i resten av mitt liv

Brukar man inte säga så när man ska göra en förändring i sitt liv (?). Idag började mitt nya liv, eller iallafall min kamp mot övervikten.

Jag använder detta som ett sätt att "outa" mig så att jag inte kan backa ur det hela.

Dag 1:

Längd - 176 cm (ska inte minska förhoppningsvis)
Vikt - 106 kg
Byst - 116,5 cm
Midja - 101,5 cm
Höft - 129 cm
Lår - 73 cm
BMI - 34,2

Nu kan jag inte backa, folk vet min vikt och mina mått...nu är det upp till mig att få ner siffrorna!

4 kommentarer:

Katharina sa...

Jag ska heja på dig :-) Och förhoppningsvis kommer du smitta mig med lite entusiasm så jag hakar på :)

Jennie sa...

Jag hejar på dig med...jag kämpar oxå

Tuss sa...

Du är tuff. Jag står bakom dej 100% och vet ju hur det är att kämpa. Älskar dej. Kram, mor.

sa...

hejja, hejja!!

kram ia-fia