tisdag 30 september 2008

-3 kg

Man kanske inte ska väga sig varje morgon, men det har blivit spännande och en motivation till att fortsätta. Nu står vågen på 103 kg och det är inte långt kvar till tvåsiffrigt!

Innan jag hade klivit upp på vågen imorse kändes allt riktigt pissigt. Ida vaknade kl 04:44 och har bara slumrat till korta stunder vilket betyder att jag inte sovit alls sedan dess. Är så fruktansvärt trött och sliten, speciellt då det varit upp strax efter 5 nästan varje morgon och att Emmisen har vaknat och krånglat som tusan vid 23-tiden flera kvällar i rad nu. Motivationen kändes därför väldigt låg imorse när tröttheten smög sig på mer och mer, men det bra resultatet på vågen gjorde det hela lite mer positivt.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och se om jag lyckas bli lite piggare.



Så här många mjölkpaket mindre bär jag på nu:

Inga kommentarer: