tisdag 12 maj 2009

Grattis Irma 1 år!

Idag är det 1 år sedan jag blev moster till sötaste lilla Irma!

Jag har samlat på mig 3 små syskonbarn, självklart dom sötaste i världen! Lukas 4 år, Nemi 2 år och Irma 1 år, det är så himla roligt att ha barn i samma åldrar. Lukas är ju lite äldre än dom andra men han har fullt upp ändå med att hålla koll på tjejjerna!

På min födelsedag i söndags så åkte jag och mina systrar iväg till Leklandet i Karlstad (tack för gratulationerna som droppade in via sms förresten!!!) med våra barn. Irma och Ida var väl lite väl små, men dom äldre hade "the time of their lifes". Emmis slet ut sig rejält, den lilla vildingen är halvt utan rädsla och med balans som en bergsget!

Idag ska jag och tjejjisarna till IKEA och hoppas få möta upp några vänner där. Jag packade in massor av barnkläder, leksaker och lite övrigt i bilen igår för att köra till kvinnohärbärget också. Inser mer och mer att barnkläderna inte kommer till användning här mer och jag hoppas dom kommer väl till användning för någon annan! Själv försöker jag få bort allt det där som bara ligger och tar plats så VI får plats bättre!

Inga kommentarer: