onsdag 20 maj 2009

Spackel...

Jag ogillar att spackla...ja, jag får väl helt enkelt erkänna att jag avskyr att spackla. Nu snackar vi inte fisig "spackla små hål" utan rejäl bredspackling. Det kanske inte riktigt så illa som det är nu om det inte varit så att tapeterna under bubblar sig till den grad att jag fått slita i flera dagar med att få bort det mesta av dom innan jag spacklar. Som morot så köpte vi nya tapeterna idag när vi var iväg till Karlstad.

Ja, spackla var det...jag är rätt dålig på det. Som räddning så började Emmis misstycka att jag spacklade på väggen som hon sov på andra sidan av. Saved by the bell!

Annars då har vi rätt nyligen frisknat till från magsjukan hela familjen åkte på. Vi har miljoner saker att göra så vi hinner inte vara sjuka.

Oj, klockan är ju redan över 23! Med en morgonpigg Idla (kl 5....) så kanske jag borde ta mig i säng nu. Gonatt!

Inga kommentarer: