lördag 23 maj 2009

Regnskurar

Idag har jag städat, grejat på blivande sovrummet och försökt mig på att vara ute med tjejjisarna. Det sista var en flopp eftersom det kommer rejäla skurar lite då och då och det är inte överdrivet kul att förklara för en "ute-glad" 2-åring att man måste gå in, iallafall inte flera gånger om. Så nu är vi inne och busar istället. Ska försöka få bort alla 100 miljoner leksaker som ligger över hela vardagsrummet och hallen, för jag börjar faktiskt tröttna på dom, haha.

Har även lite projekt som jag skulle kunna ta tag i, men till några av dom så behöver jag lite mer material. Det handlar om ett spjälskydd och en skötväska som ska "pimpas". Ska försöka mig på att sy lite sängkläder också, det går alltid åt till tjejjisarna!

Tänkte försöka blogga lite om kläderna jag köpte igår, men detta blir nog inte förrän tidigast ikväll. Jag köpte faktiskt imponerande mycket som jag egentligen aldrig skulle köpa om man skulle gå enbart efter "min stil", men förändring måste väl ske ibland också.

Inga kommentarer: