lördag 16 maj 2009

Trångt i sängen...

Inatt/imorse vaknade jag av att det var varmt och trångt! Onda tankar riktades mot Per som kommit över på min sida av sängen och trängdes (vi är båda sånna som behöver vår egen sänghalva när vi ska sova). Klarar vända mig om och möts av ingen mindre än Nani! Detta är Emmis (halväckliga men nytvättade) gosevovve och bakom denne döljs självaste lilla Emmisen. Jag har ingen aning när och hur hon kom dit, men där låg hon! Det är helt otroligt med tanke på att hon inte varit en gosis tidigare. När hon var liten och varken hade tid eller lust att gosa så försökte jag trösta mig med att den tiden kommer någon gång. Nu är den här och hon har vekrligen blivit mammas gosetjej. Idlan har varit gosig från början så med henne är man lite "bortskämd".

Nu blir det en kopp kaffe och lite mer barnprogram!

Inga kommentarer: