torsdag 8 oktober 2009

Huvudvärk

Igår gick inte envisheten hem längre, det gjorde istället jag. Det var 3e dagen med huvudvärk och vid lunchtid tog frossan över och då fick jag nog. Köpte med lunch hem som jag åt för att sedan däcka i sängen under två täcken där jag sov i 2 timmar innan familjen kom hem. Är jag fortfarande helt slut och ont i huvudet: JA! Men jag hoppas det är övergående så man åtminstone kan jobba lite idag eftersom det är långdag. Det suraste i det hela är att eftersom det är 3,5 mil till jobbet så är det inte bara bara att svänga iväg en stund.

Nu ska här vilas, något som inte funnits tillfälle till på många veckor. Jag kan ärligt talat inte minnas senaste gången jag var ensam hemma och speciellt inte utan att ha några speciella planer som måste utföras.

Inga kommentarer: