torsdag 1 oktober 2009

Vart tar tiden vägen?

Just nu är mitt liv fyllt upp till bristningsgränsen med saker, jag skulle kunna köra i ett från arla morgon till sen kväll och det skulle ändå ta många dagar eller veckor innan arbetet tar slut.

Jag har hittat ett arbete som jag trivs jättebra med och jag trivs väldigt bra med mina arbetskompisar. Man har alltid någon att diskutera med, bolla tankar med samtidigt som man har mycket sjäälvständighet. Problemlösning är även det en stor del av mitt jobb och detta gillar jag. Får jag tid över så har jag alltid mina kollegor på kreditstöd som jag ska underlätta för. Vill man så finns det hur mycket som helst att lära och just nu sneglar jag på att läsa in mig lite extra på exekutiva försäljningar.

På hemmafronten så är det inte heller tråkigt för tvätt, disk, städ finns till dom tillfällena då man inte har annat för sig. Just nu skulle jag vilja få hela huset grundstädat, vattenreningen in i huset, ommålat tambur...prioritering är nyckelordet.

I helgen ska jag försöka komma iväg en tur til Karlstad och köpa ny taklampa till sovrummet och lite nya kläder till mig.

Ja, och tjejjisarna har ju börjat dagis...ehrm...förskola. Deras första långdag idag och båda var helt totalt slut!

Inga kommentarer: