tisdag 20 oktober 2009

Soppa: Dag 4 - Dieten bryts!

Klockan hann bara bli strax för kl 02:00 nu på morgonen innan Ida började kräkas. Det luktar ush och äckel, kanske mest beroende på köttbullarna som kom upp. Iallafall så har hon kräkts 3-4 gånger sedan dess och jag inväntar att en liten stund går innan jag går och lägger mig. Nesligt att behöva gå upp precis när man somna om igen.

Ja, och där kommer vi till punkten att dieten bröts. Jag har gått ner ca 2 kg hittills men kände nu att OM jag skulle råka få magsjuka så måste jag ha något litet i magen så ett glas mjölk och en banan i första omgången jag var uppe med Ida och ett glas mjölk och en liten smörgås omgång nummer två. Mår lite illa, hoppas bara jag är hypokondriker i detta fallet!

Morgondagens (dagens?) uppdrag: VAB!!

Inga kommentarer: