fredag 17 april 2009

Full rulle och kryddor

Idag blev det en snabbtur till Biltema följt av ett besök hos svärmor. Eller, efter Biltema så åkte vi till svärmors jobb och hälsade på. Hon jobbar med att driva upp kryddväxter och jag fick så mycket mynta (och lite annat) jag orkade bära med mig hem, vad ska jag göra med alla plantor!?

Känner av pollen mer och mer, ush vad det kliar i näsan och ögonen rinner! Jag tar lite allergimedicin men blir så trött av den innan kroppen hunnit vänja sig så det är inte jätteroligt att gå runt som en zombie. Ska kolla efter nässpray, hört att det finns en ny som kan vara något att ha faktiskt.

Förresten, Moster K, jag vet att du finns där ute! Det funkar ju inte att ringa ditt nummer, jag kommer alltid till en telefonsvarare...vad handlar detta om!? *skrattar*

Inga kommentarer: