fredag 3 april 2009

Godaste LCHF-rätten hittills!!

Igår gjorde jag fläskpannkaka ala LCHF och det är nog den hittills godaste rätten i denna diet jag ätit! Jag vet att det är fel, men jag åt tills jag storknade! Minns inte vart jag hittade receptet, kan det ha varit Airams blogg tro? Ska länka så fort jag hittar det igen.

Båda tjejerna är sjuka och sura, det är sådär halvtrevligt att umgås med dom för att vara ärlig. Rutinerna blir störda när dom inte kan äta och sova som normal. Men, vissa stunder så är dom som små änglar också så jag hinner greja lite i hemmet. Börjar få liiiite ordning i rummet där Idlan sover som i framtiden åter ska vi vårt sovrum. Det ska av med gamla tapeterna, spacklas, slipas och upp med nya, mer diskreta tapeter. Jag har redan sett ut vilka JAG vill ha, sedan är frågan om Per godkänner dom, haha.

Inga kommentarer: