onsdag 1 april 2009

Nervositet och nattkrångel

Hela natten har gått ut på att springa upp till Emmis som hittade tusen fel för att inte kunna sova. Att hon heller inte somnade förrän kl 21 igår trots att vi lade henne 19:30 var inte särskilt roligt heller. Vi får försöka neka henne att sova middag alternativt slita ut henne totalt under dagarna, haha.

Ingen aning vad som händer idag, sitter strandad utan bil och om inte Per haft minnet med sig sitter jag utan barnvagn också.

Idag funderar jag på att göra ugnsfalukorv ala Airam till middag. Igår blev det gratinerade fläskfilémedaljonger med ölkorvssås, smask! Tyvärr tror jag Per fick med sig alla rester som lunch på jobbet.

Nervositeten stiger, det är väl inget att hemlighålla egentligen att jag var på intervju i måndags för ett spännande jobb...jag ska troligen få svar innan helgen och det börjar närma sig!

Inga kommentarer: