tisdag 31 mars 2009

Dåligt med uppdateringar

I takt med att det blir mer vår så kommer energin att göra mer saker i hemmet och viljan att göra mer i trädgården. Därmed blir det också mindre tid att ägna åt att sitta och skriva här på bloggen men jag ska bättra på mina uppdateringar. Jag ska försöka lägga upp lite fler foton på projekten jag håller på med här hemma. Just idag gör jag en nyckelskåps-makeover men jag missade ju att ta före-kort! Klantig som jag är så insåg jag efter att satt upp skåpet igen att jag vänt det uppochner så det öppnas åt vänster istället för höger nu, haha.

Vikten står still still still. Vagnsturen idag blir lidande tack vare att maken snodde min bil och därmed barnvagnen som låg baki. Han bil läcker än en gång vatten inne i bil troligen tack vare ett nytt krångel med kupefläkten.

Nu ska jag njuta av stilleheten medan tjejerna sover!

Inga kommentarer: