torsdag 12 mars 2009

Och det gick åt pipan...

Jag skulle ut på promenad idag! Jag och tjejerna skulle ut efter lunch och båda skulle sova i frisk och härlig luft så deras snoriga näsor förhoppningsvis blev lite bättre. Lunchen gjordes iordning, Emmis åt sin smörgås och sin yoghurt duktigt och Idla bara gapade när grötskeden kom i hennes synfält. Min mage var riktigt hungrig och medan jag började med min mat ballade Idlan ur totalt! Emmis hakade strax på då hon kom på att hon verkligen ville sova så där stod jag mitt i görandet av min lunch som jag verkligen behövde och med två barn som skrek...nu ligger båda tjejerna i sina sängar och sover och eftersom vi ska iväg med bilen sedan så blir det ingen promenad idag.

Funderar, hur lyckat är det att panera med finhackade jordnötter?

Inga kommentarer: