lördag 7 mars 2009

Långsömn!

Jag har sovit i princip 11 h...inte helt ostört, men ändå! Anledningen är att jag igår efter att tjejerna lagt sig somnade i soffan med tyldiga regler till Per om att jag inte fick sova längre än en timme. Efter en timme väcktes jag, och somnade om. Sedan väckte han mig minst en gång till men tydligen hade jag skällt ut honom efter noter vilket jag inte minns något av själv så jag måste ha sovit. Till slut hade klockan blivit 22:30 och det var bara att lämna soffan för sängen när Per samlat mod att väcka mig igen. Sedan vaknade jag av barnen 04:30, somnade om och sov till kl 6 när Per och jag hade "skiftbyte". Jag är konstigt nog inte överdrivet utsövd ändå!

Idag är det kalas hos Nemi och Emmisen är riktigt laddad! Hon har blivit erbjuden att få sova över där sedan och detta har hon pratat väldigt mycket om, ett riktigt litet äventyr.

Nu blir det frukost för hela gänget förutom Per som ligger och sover!

Inga kommentarer: