lördag 21 mars 2009

5 minuter kvar!!!

Nu är det 5 minuter kvar tills jag ska få gå och lägga mig till första sovmorgonen på 2 veckor! Vi delar alltid upp det på helgen så att det finns ett nattpass och ett morgonpass med brytpunkt kl 6 och den som haft nattpasset får sova mellan 6 och 8. Idag är det min tur och det är nästan det bästa även om det är skönt att slippa gå upp en enda gång under natten. Emmisen krånglade inget inatt men Idlan vaknar varje natt och är väldigt täppt. När vi orkar ta tag i det hela blir det till att söva om henne utan flaska så att hon förhoppningsvis somnar om själv eller kanske inte vaknar alls. Men, man får inte ta ut saker i förväg.

Nu är klockan 6 men jag får nog byte bajsblöjan på Idlan innan jag väcker Per. Inget trevligt att vakna upp till en sådan överraskning *skrattar*.

Min LCHF-frukost idag blir äggröra, sedan till lunch hade jag tänkt mig köttfärsrullar i ugn m. broccoli. Jag skulle gjort blomkålsmos om det inte vore för att grädden är helt slut, det är rätt smaskigt annars! Middag? Så långt i planeringen är jag inte...får gå och kolla frysen en sväng.

Inga kommentarer: