måndag 2 mars 2009

Sömn!

Det krånglet som Idlan höll på med igår natt var under denna natten som bortblåst. Jag gick upp 1 gång för tappad napp, 1 gång för att ge flaska och så 1 gång och gav Emmis vatten då hon hostade så hemskt. Rätt normalt nu efter sista omgången med magsjukan och jag är helt nöjd!

Jag ser fram emot då tjejerna blir såpss stora att det funkar fint att dom delar rum. Har planer på hur man ska kunna göra iordning ett fint litet rum åt dom, just nu känns allt lite provisoriskt med inte nog med lekförvaring, dubbla sängar åt Emmis, Idlan i ett rum som även funkar som typ lagerlokal just nu...det är inte värst roligt.

Idag har jag planerat in kyckling till middag och halloumi till lunch. Ska försöka fixa mellanmål också som vi kan ha imorgon då vi ska till ortopeden med lilla Krokben aka Idlan. Jag tycker det är lite svårt att hitta bra saker att ha med som funkar med LCHF, men det kanske beror på idétorka i kombination med kräsenhet.

Inga kommentarer: