söndag 23 november 2008

- 11 kg

Nu är vågen äntligen nere på 95 kg och det är därmed exakt 20 kg kvar att få bort! Jag har fått bort MER än 1/3, haha, man får se det positivt. Nu åkte du dit på det Lina! *skrattar*

Tror jag blivit lite mer tålmodig och positiv till sådana här saker efter graviditeten, där kändes varje milstolpe så himla bra, och det fortsätter dom med nu.

Ärligt talat förvånas jag över att vikten fortsätter gå ner såpass bra eftersom jag har haft en halvsyndig vecka. Men jag syndar hellre lite ibland än hela tiden! Synderna har bestått av popcorn, mörk choklad och en kycklingburgare för övrigt, plus vanlig mat såklart!

2 kommentarer:

SkogsKajsa sa...

Grattis gumman du är så duktig!!

SkogsKajsa sa...

Där åkte jag dit! Grattis, du har vart så duktig! Du är värd varenda smula av spa-buffén jag lovade att bjuda på! Det blir till att lämna Per med barna och ta en välförtjänt utflykt.

Pöss darling / Lina på Kajsas konto