torsdag 20 november 2008

Framtiden

Fick ett informationsblad från jobbet idag som var jag inte riktigt vet hur jag ska tolka...får veta mer på måndag på ett telefonmöte tydligen. Nervös i och med allt vad finanskris och varsel heter, men vet att oavsett vad som händer så kommer det ordna sig. Får väl inte skriva för mycket förrän jag vet vad mötet går ut på kanske.

Min vikt står fast på - 10 kg och läget känns bra. Det var långt mer än vad jag trodde jag skulle hinna med och jag fixar nog några kilon till innan jul. Lunchen idag bestod av ägg, zucchini och tomater, smask! Emmis var inte riktigt lika överförtjust men hon smakade på allt, smaskade i sig all tomat och åt sedan upp 1/4 av Idas portion av majs- och potatispuré, haha.

Någon jävel är det förresten som telefonterrar mig. Dom ringer flera gånger per dag med olika "alias" och skyddat nummer. Mycket lågt, fegt och barnsligt må jag säga. Saken är polisanmäld, jag tänker inte bara sitta snällt och svara eller låta det ringa, man ska väl för helvete kunna få ha en telefon utan att någon ska hålla på och förstöra?! Jag har aldrig busringt och inte heller kännt något behov av sånt...och speciellt inte till någon med två sjuka småbarn vilket jag markerat väl.

Inga kommentarer: