måndag 3 november 2008

Såg ut som ett halvkilo

Såg ut som ett halvkilo ytterligare försvunnit imorse, men jag har valt att bara köra jämna kilon i den officiella räkningen. Jag kör just nu 70% Nutrilett-shake + grönsaker och 30% vanlig mat, borde kanske köra hårdare på Nutrilett-delen men kommer inte riktigt igång. Jag borde nog hålla det på aktuell fördelning också eftersom min kropp verkar må bäst av den blandningen.

Jag har hittat drömklänningen, den jag verkligen vill köpa när jag gått ner alla kilon som jag planerat. Ett mål att sträva efter...

1 kommentar:

Kicki sa...

Så? Visa en bild på klänningen då ;)

Jag håller med om att det är bra att du inte är striktare med Nutrilett. Man SKA inte äta det mer än i två veckor om man inte kombinerar det med någon måltid. Dessutom behöver du mat. Annars kommer du att däcka förr eller senare. Och inte minst - du kommer inte alltid att kunna leva på Nutrilett utan behöver hitta en bra kost som funkar för dig. Mat alltså... Kämpa på :)