fredag 21 november 2008

Middagssovande

Frukostbilder:








Nu sover både tjejerna middag, och dom somnade med bara ca 15 minuters mellanrum så jag hoppas kunna få lite tid att rensa skallen, riva tapeter och plocka i diskmaskinen på. Det är så värdefullt att få åtminstone några minuter själv per dag.

En sak jag reflekterade över förut är att senaste dagarna har jag fått mindre sömn och den sömnen jag fått har varit mer störd än på ett bra tag, men ändå så orkar jag med dagarna bra mycket lättare. Detta utan fler koppar kaffe än max 2 per dag också, haha!

Jag och Emmis är världens bästa fruktätare misstänker jag. Vi har oftast två fruktmellanmål per dag, just nu är apelsin och banan stora favoriter! Längtar efter persikor och nektariner, men de går inte att få tag på på ICA där jag handlar, det är väl inte säsong antar jag.

Inga kommentarer: