tisdag 2 december 2008

2a december

Det är ju redan 2a december, när hände detta? Missade faktiskt 1a advent i söndags vilket är chockerande för mig som annars plockar fram allt några dagar i förväg genom att lova Per att jag inte ska tända en enda adventsljusstake i förväg.

Imorse vägde jag: ta ta tam tam tam taaaam...fortfarande 95 kg, vilket inte är dåligt med tanke på att jag varit lite slarvig det sista. Om jag kan/får skylla på något skulle det väl vara tidsbristen då det är lättare att slänga i sig något snabbt (som tyvärr ofta inte är det nyttigaste) för att få i sig något överhuvudtaget.

Men, resultatet är då 11 kg på 2 månader och 6 dagar, vilket jag är nöjd med. Får se hur närmaste 2 månaderna går. Under dessa kommer julen och Pers 30-årsdag vara...stora frestelsedagar m.a.o.

Inga kommentarer: