måndag 29 december 2008

Snart 2009

Snart infaller det nya året, år 2009. Året då jag ska komma ner i min målvikt!!! Om man bortser från "flubbret" efter bebismagen så är jag lite piggare på att shoppa baddräkt detta är än något år tidigare, haha. Jag ska, när målvikten är nådd, spraytona mig hade jag tänkte. Ni som känner mig vet hur vit hy jag har, en av mina systrar har en gång frågat mig om jag hade vita strumpbyxor... Men, nu ska jag börja få lite fusk-bränna så kanske man vågar lägga sig ute och sola lite mer och få det naturligt. Funderar på att håret ska få en annan ton också, men mer om det senare.

Jag börjar bli mer och mer taggad inför en ny omgång striktare diet. Äntligen har jag kommit över de mesta av illamåendesteget och lite till, så det är nog dags. Frukt, keso, avacado, morötter etc finns att tillgå här hemma. Synd bara att Nutrilett-bars är så svinigt dyra, hade ärligt talat kunna leva gott på "karamell-toffee" ett bra tag!

Kaffe hjälpte i viktminskningen också, kanske ska återuppta denna dryck igen?

1 kommentar:

Esmeralda sa...

vitamin B ska visst vara bra också har jag hört... :)