onsdag 31 december 2008

Nedräkningen börjar!

Nedräkningen har verkligen börjat gällande det nya årets ankomst! Det är spännande saker på gång under 2009! Det ska bli året då jag når min målvikt, två väninnor får sina bebisar, jag ska leta nytt jobb...ja, säkert mycket mer också!

Drömmarna inatt var jobbiga och läskiga. I första drömmen hade jag 2-3 små barn och "adopterade" sedan några extra som var som kloner på de jag redan hade. Helt plötsligt skulle jag få bort dom extra och vred därmed nacken av dom ! Efter detta skulle jag försöka gömma dom på olika ställen (vi bodde tydligen i en husvagn) medan folk runt mig blev mer och mer misstänksamma. Vaknade kallsvettig och mådde skitdåligt över min dröm!

Efter det var det dags igen för en nu dröm där Ida inte fanns utan hade dött i PSD (plötslig spädbarnsdöd) och hela min tillvaro gick ut på att sakna henne och tänka på hur hon blivit som person om hon fått leva och bli lite större. Den saknaden var så stark men som tur var hörde jag hennes små pip utifrån vardagsrummet när jag vaknade!

Förstår inte dessa mardrömmar och ärligt talat så har jag god lust att proppa i mig en massa choklad för att det är så synd om mig...men det känns nog bättre efter en frukost så chokladen slipper åka fram och förstöra mina planer!

Ikväll bli en syndens kväll, 3-rätters hos systern Lina!

Inga kommentarer: