torsdag 22 januari 2009

Fett

Just nu är det Generation Fett på TV3 och jag vet inte vad jag ska tycka. Det är väl upp till var och en hur dom vill ha sin kropp, men att vara så fet att man måste förlita sig på andra (i detta fallet sin unge son) att ta hand om sitt lilla barn...och ändå kämpa för att bli ännu fetare! Det är under all kritik. Hon kanske kunnat skydda sig eller varför inte sterilisering så hon kunde leva ut sin dröm utan att andra far illa? Helt otroligt, själviskt!

Idag älskar jag mina barn lite extra. Fick ligga till sängs ända till 06:30 imorse, helt underbart! Sedan lade jag Ida kl 10:30 och Emmis 11:00 för att dom skulle få sova lite. När jag lagt Emmis så funderade jag på om det var värt att lägga sig i sängen själv eftersom Ida troligen skulle vakna inom 15 minuter som vanligt. Men, jag chansade, lade mig och vaknade 1,5 h senare!

Inget att säga om maten idag, helt normalt. Funderar lite på att köra sopp-diet nästa vecka...får se hur det går med det!

Inga kommentarer: