onsdag 28 januari 2009

Kaffe

Återigen slinker det ner kaffe i min mage på morgonen, får se om magsmärtorna kommer tillbaks. Imorse blev det BranFlakes och kaff kl 05:45...då hade jag varit vaken i 1 h 15 minuter. Boven i dramat är som alltid Ida...vem annars (?).

Tänkte köra soppdieten denna vecka men det skiter sig nog. Ska inte vara hemma speciellt mycket så då känns det inte lika lockande. Lättast att köra det när man vet att man ska vara hemma iallafall största delen av veckan. Ärligt talat längtar jag lite till den dieten även om jag inte gillar soppa. Inga konstigheter när man dricker den. Iof kommer jag nog köra samma som förra gången, dvs att jag får äta lite keso, avacado, nötter eller liknande på kvällen och ett mål mat i veckan.

Börjar vänja mig vid nya frisyren såpass att jag faktiskt fick till den rätt bra igår när jag skulle iväg och storhandla. Det allra konstigaste är nog volymen! Frisören tog bort 50% av volymen i mitt hår och det känns!!!

Inga kommentarer: