tisdag 13 januari 2009

Nej!

Jag skrev i förra inlägget att jag skämdes för att säga att jag gick upp 1,5 kg under julledigheten, men ärligt talat så skäms jag inte ett skit! Jag gick in för att unna mig en riktigt god jul när det gällde mat och även lite godis. Det var jag värd efter två totalförstörda jular med illamående som stoppat nöjet. Så nej, jag skäms inte ett dugg över dom kilona, dom var värda vartenda gram, haha!

Dagen har flutit på sådär, båda ungarna krånglar med sin mat tack vare magsjukan (tror jag iallafall det är) vilket gör att jag knappt hinner med att äta nog mycket själv. Jag hade tänkt göra en köttgryta idag men det blev blodpudding istället. Nyttig snabbmat! Jag åt faktiskt en hel skiva vilket för mig är enormt. Den var lite halvbränd och blev därmed bra mycket mindre osmaklig.

Klockan är snart 21 och jag hoppas att Ida äntligen somnat. Jag skulle vilja köra ett pass på min crosstrainer men jag orkar verkligen inte att Ida vaknar igen nu efter 2 timmars kamp mot sömnen.

Inga kommentarer: