lördag 11 oktober 2008

- 6 kg

Och där var jag äntligen nere på 100 kg! Nästa steg är tvåsiffrigt, WIPPIE!!!

Jag har inga problem med att byta ut ett eller fler mål om dagen mot Nutrilett och frukt. Det smakar bra, mättar rätt bra och det är enklare på något sätt eftersom det går så snabbt att få i sig. Det med tid handlar ju mycket om att det inte alltid finns tid att sitta ner och äta i lugn och ro med en 3-månaders bebis som typiskt nog är extra grinig precis då man ska äta.

När jag riktigt vill unna mig något gott och njuta, då väntar jag tills barnen sover och sätter mig sedan nerbäddad i en filt i soffan och smaskar. En persika smakar så himla mycket bättre när man inte har små snikna ögon på sig, haha!

2 kommentarer:

Kicki sa...

Grattis! Det måste kännas så härligt!

Tuss sa...

Bra gumman! Se nu till o tala om så ska jag stå vid avtalet. Men tala in dej med syrrorna om tid så hakar jag på. Kramar, mor