tisdag 28 oktober 2008

Ajj ajj ajj

Ont i magen, uppblåst, ont i huvudet, illamående...gissa vilken tid i månaden det är! Blev så illamående förut att jag kräktes upp middagen. Detta var iof rätt bra eftersom jag hade syndat med pizza för första gången sedan ett tag innan dieten! Men, pizzan försvann som sagt på en mycket otrevligt sätt och blev ersatt med kyckling o. potatis som som en bonus var riktigt RIKTIGT gott.

Gillar inte att må illa och/eller kräkas...det är lite för nära mina graviditeter (som för den som inte känner mig och redan vet gick ut på att kräkas mycket och må väldigt illa från v.4 till förlossning tack vare en åkomma som heter Hyperemesis Gravidarum). Får även tillbaks det där att "jag får inte se sjuk ut"-tänket och lägger på ett stort leende och en glad röst bara för att folk inte ska märka något.

Har varit hungrigare än på länge idag, det som brukar räcka fint var inget att komma med idag, men jag höll mig till rätt bra saker iallafall.

Dagens citat: Om man går snabbt och ler stort så ser ingen hur dåligt man mår

Inga kommentarer: