tisdag 14 oktober 2008

Kämpigaste dagen på länge

Idag kom väl gårdagens halvt sömnlösa natt ikapp mig, det var längesedan jag var så trött och på så uruselt humör. Ont i huvudet har jag också...

Mest önskat mig långt, långt bort idag, bort från Emmis som gjorde ALLT för att jävlas och Ida som halvt vägrade äta och sova. Känner att jag skulle behöva några timmar för bara mig själv snart förutom dom få timmarna på kvällarna när barnen lagt sig eller den gången i veckan som jag åker iväg och storhandlar, även detta efter att barnen lagt sig.

Dagens intag av föda:
1/2 portion Bran Flakes
1 banan
1 satsumas
1 Nutrilett-shake
1 Nutrilett-bar
1 pytteliten portion makaroner m. pesto och 4 små köttbullar

Ikväll blir det lite keso och nötter för att gosa med till Desperate Housewifes på tvn.

1 kommentar:

Tuss sa...

Hej stumpan. Du fejkade. Du såg lika vacker och stark ut som vanligt när jag kom igår. Men jag hade en väldigt fin em med er i alla fall. Är så solt över dej som mamma och "människa".
Kram mor.