fredag 3 oktober 2008

Imorgon är syndens dag

Imorgon är den dag då jag planerat in att få äta en liten portion av vanlig mat till middag. Mitt val kommer troligen bli kryddig kyckling som jag längtat efter ett tag nu. Garam Masala, hemmagjord, och utan ris, det borde inte vara så farligt onyttigt.

Medan min man lyxade till sig med en hamburgare förut så satt jag med ett päron och en skål nötter, konstigt nog var jag bara måttligt avundsjuk. Visst såg hamburgaren OTROLIGT mumsig ut och ett strips kunde lätt ha slunkit ner, men just nu är jag så inne på vad olika saker innehåller så jag skulle nog ha valt en kycklingburgare eller liknande, och minimorötter istället för strips. Känner mig äckligt hurtig när jag säger det, men det är precis så det är.

På samma sätt har jag INGET sug efter godis. Det är sjukt eftersom det borde vara under en relativt extrem diet som man borde vara som mest godissugen, men icke.

Snart nått 5-kilosgränsen, sedan är det bara 26 kg kvar!

Inga kommentarer: