onsdag 22 oktober 2008

Bad

Det blev bad för familjen idag, runt kl 17 var vi på plats i badhuset och båda tjejjerna ÄLSKADE att bada! Det störta minuset är att dom tiderna som passar oss att åka dit så är det simskola tisdag, onsdag och torsdag i den varma bassängen. I lekpölen var vattnet såpass kallt att jag tyckte det var rätt obehagligt och i stora bassängen var det ännu kallare! Men, 17:50 släppte dom in oss i varma bassängen där vi hann leka 10-15 minuter innan Ida skulle upp och ha mat och vila lite.

Inte ett gnäll från någon av tjejjerna på hela tiden i vattnet trots att det var diverse kallsupar och vattenskvättande (iaf för Emmi). I varma bassängen hörde Ida hemma, hon låg på mage på en "flyt-groda" och njöt av livet. Den ungen är verkligen med på allt! Jättestark i nacken, försöker krypa och kan redan stå själv bara hon får hålla i mina händer.

Nutrilett har förtärts 2 ggr idag och ett mål riktig mat för att orka med simmandet. Har märkt att jag mår allra bäst av en kombination av Nutrilett och viss mat, det håller hungern borta, orken vid liv och vikten sjunker sakta men säkert, gram för gram.

Har nästan fått sluta mäta rumpa, midja, lår etc för att se resultat, jag tror helt ärligt jag mäter på olika ställen hela tiden för resultaten går upp och ner lite som dom vill. Kanske får ta en spritpenna och strecka där jag ska mäta, haha.

Inga kommentarer: