tisdag 21 oktober 2008

Dagen

1 h promenad blev det idag för ÄNTLIGEN är mitt nageltrång läkt! Typiskt nog hann jag i princip bara få ner tjejjerna i vagnen innan det började regna och att få på regnskyddet känns som ett workout-pass i sig. Men, men regnskyddet väl på och med ett paraply i handen så började vi promenaden. Underbart väder om än mycket svårt att klä sig korrekt i det. Dels är det såpass varmt att man bara behöver en tjockare tröja och dels så blåser det så mycket att man behöver båda jacka och mössa.

Just nu gör jag ett försök till med Nutrilett och konstigt nog så är jag mindre hungrig och mindre sötsugen när jag inte äter vanlig mat.

Imorgon är kanske nya dagen med nya familjesysslesättningen: Bada! Eftersom barnen gillar vatten och min mans hälar inte klarar vanlig motion så ska vi till badhuset. Detta är planerat att hända 1 gång i veckan framöver, en kul grej som vi gör tillsammans. Om maken hinner långt ikväll med lister i rummet vi renoverar så åker vi imorgon, annars så få det vänta en vecka.

1 kommentar:

Kicki sa...

Härligt med bad! Det låter både kul och nyttigt :)

Håller helt med dig att både hunger och sötsug försvinner med Nutrilett. Konstigt...