torsdag 2 oktober 2008

Sjukt jobbig dag

Varit en otroligt jobbig dag idag. Inte så mycket med dieten som med allt annat, känner mig helt färdig och ska nog lägga min relativt tidigt ikväll. Maken är (som jag kanske skrivit tidigare) hemma och sjuk så jag tog med tjejjerna ut på en tur och köpte tapeter till Idas blivande rum. Emmis blev halvtokig när hon fick träffa sin moster Lina och babblade om "Ina" väldigt VÄLDIGT länge. Ida var inte alls på humör för något verkade det som och var en liten grinsork...

Idag är jag på dag 5 på dieten och har inte fuskat idag heller även om det är så himla frestande. Jag längtar nog mest efter kött, en bit kycklingfilé vore inte fel. Ikväll skulle jag nästan kunna ha dödat för en söt, mogen nektarin, men dom jag hade hemma var alla omogna. Som ersättning blev det lite keso, en morot och så sneglar jag lite på en satsumas.

Inga kommentarer: