onsdag 29 oktober 2008

Fortfarande ont...

Magontet är värre än vanligt och illamåendet håller i sig...på detta har ungarna krånglat sedan strax efter kl 3 imorse så jag har knappt fått sova alls förutom den timmen jag snikade till mig imorse som gjorde att min man fick komma försent till jobbet. Detta var dom ett måste eftersom jag hade aldrig klarat en hel dag annars. Vill bara ligga i soffan och tycka synd om mig själv, men inte riktigt läge.

Hittills har det blivit en Nutrilett-shake, 1 kopp svart kaffe (ush o tvi, men mjölken var slut) och en portion potatis o kyckling.

2 kommentarer:

Annil sa...

Gud vad fin du blev i håret nystylad och allt! Klädde dig jättefint!
Tänkte bara flika in och säga att om du är sugen på guacamole - avokado, så kanske kroppen saknar essentiella fettsyror, alltså sånna som kroppen inte kan göra själv. Avokado är fett, men det är bra fett, så jag tycker det var bra att du unnade dig det. :-)
kramar
Anne-Li

Tuss sa...

Ska inte säja att "jag vet hur du har det" för det vet jag inte. Kan inte föreställa mej. Men KÄNNER med dej gör jag, gumman.
Kram, mor.
Hoppas du snart blir en "bättre" människa!