fredag 6 februari 2009

Dora Utforskaren

Håller på att få magsår av Dora Utforskaren. Det avsnitt som sänds just nu handlar om att Dora måste till fotbollsstadion för att rädda matchen och ALLT går i 120 knop! Stress på stress då dom blir jagade av krokodiler och riskerar att bli nersprungna av hästar för att bara nämna några saker.

Igår efter middagen var jag RIKTIGT mätt och fastän jag fick springa upp till Emmis flera gånger under natten så kände jag ingen hunger förrän nu på morgonen. Det negativa är att jag fortfarande mår illa och blir lite kallsvettig om jag inte lägger till lite extra kolhydrater. Skär ner allt eftersom är det tänkt för så roligt är det inte att må illa...igen.

Potträningen går bra också, den tar ju annars lite extra energi. Emmis är jätteduktig och verkar fatta detta nu. Ska plocka fram alla trosor idag så vi har ett litet lager OM det händer olyckor.

Åh, nu är det "Yoko, Jakamoko, Toto" på tvn! Riktigt härliga karaktärer: En apa (Toto), ett bältdjur (Jakamoko) och en liten fågel (Yoko) som hittar på små äventyr, bråkar, busar och härjar.

Inga kommentarer: