torsdag 26 februari 2009

Ingen blöja idag!

Idag var första dagen jag vågade mig ut med en blöjfri Emmis! 4 ombyten (inkl det hon hade på sig) och en plastad frotté i bilbarnstolen var det jag behövde ta med för att våga mig på detta. Vi skulle till kyrkis men när vi kom fram hade dom ju sportlov! Det var bara att ragga upp någon stackare som ville umgås med oss och lotten föll på Annsofi och Hampus! Hade även tänkt titta in hos moster Kerstin men hon hade rymt fältet och var och besökte min mor.

2 av ombytena gick åt, en till nr 1 och en till nr 2, annars var Emmis nästan överambitiös bitvis med att vilja sitta på pottan. Hon satt både på sin medhavda potta och Hampus tuffa svarta potta! Hon sa till och med till när vi åkte bilen så jag fick sätta henne på pottan i bagaget, haha! Duktiga lilla Emmisen!

Vill skicka ett stort tack till Hampus som lekte med Emmis och ett ännu större tack till Annsofi som bjöd på massa god mat och hjälpte Emmis på pottan...och för att inte glömma: Stod ut med grinsorken Ida!!!

Nu kommer Per hem här och det ska bli hemmagjorda hamburgare på Emmis begäran!

Inga kommentarer: