lördag 21 februari 2009

Sytt - badväska + soffkuddar

Föregångarna var beige i två nyanser...dom passade inte in och därför fick dom två fina överdrag som passade till de lila kuddarna som redan låg i soffan!



Min mor sa att jag skulle visa upp mitt alster...och att jag inte alls behövde berätta att det är ett kaos i mitt huvud och att detta projekt skulle bli något helt annat från början men blev alldeles för gigantiskt för detta ändamål, hehe! Här är min badväska tom och ligger på golvet.



Här är den packad med handduk, schampooflaska, borste, två blöjor och Emmis badbyxa



Här är den ihopfälld och ihopknäppt



Och här hänger den prydligt på Idlans sovrumsdörr!



Tror den kan bli smidig att ha med till badhuset faktiskt, men får väl sy några till till resten av familjens medlemmar...fast modifiera lite...kanske tjejernas ska vara lite mindre (?)

1 kommentar:

Tuss sa...

Du är bäst Itis.
Kram