söndag 22 februari 2009

Fett fett fett!

Frukost: Bacon
Lunch: Ugnsstekt falukorv alá Airam
Middag: Karrékotlett m. fet bearnaisås

Jag håller mig GOTT på 3 mål mat om dagen numera, även om jag har suget efter att "snacksa". Ska ta ig lite morötter ikväll att smaska på, kanske lite jordnötter också för den delen. Saknar popcorn, men orkar inte bakslagen med att "fuska".

Uppdatering med tjejerna: Jag lyckades potta det värsta med Idlan idag! Hon var nöjd, jag var nöjd...perfekt! Emmis blir mer och mer torr i huden och har från mage till fötterna röda utslag...vi smörjer, men det blir nog besök till läkaren imorgon. Hur gör man det med två diarréisar varav en kräks emellanåt ??

Ibland skulle jag vilja ha råd att anlita barnvakt..."ta barnen en dag och låt mig sova och skrota runt". Det skulle inte vara fel va!? Älskar dom, men är så sliten på allt som varit!

1 kommentar:

Therese sa...

Vad skönt att det fungerar med maten. Hoppas tjejerna blir helt friska snart!

Jag utmanar dig! =)
http://streamsviktiga.blogspot.com/2009/02/utmanad-7-sanningar.html