söndag 22 februari 2009

Utmaning

Stream som en tjej som bloggar om LCHF här på nätet kallar sig utmanade mig med att skriva 7 sanningar om mig själv. Första gången jag nappar på detta men det kan väl kanske ge något, haha!

1. Jag avskyr att handla kläder, det enda som är värre än att handla skor!
2. Om jag skulle beskriva min barndom med ett ord skulle det vara : Idyll
3. Jag har ett fruktansvärt kvällshumör
4. Jag avskyr 95% av alla prydnadssaker jag fått i present
5. Jag skulle kunna bränna alldeles för mycket pengar på IKEA om inte min ekonomi satte stopp för det!
6. Det värsta jag någonsin gjort är att vara gravid och kommer troligen aldrig vara det igen!
7. Jag vill vara mycket mer effektiv än jag är!

Blir du utmanad går det till så här:1. Länka till den som har utmanat dig2. Berätta sju sanningar om dig själv3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.

Jag kommer utmana Kicki, Lina, Kajsa, Mor Tuss, Annsofi och Ida

Inga kommentarer: