lördag 7 februari 2009

Energi!!

Jag har inte orken att lägga mig, men jag ska snart. Just hoppat upp ur sängen för 2a gången ikväll och nu är klockan snart 23! Hela min eftermiddag och kväll har varit fantastisk, jag minns inte senast jag mådde så här bra och hade så mycket energi. Antingen någon dag när Emmis var bebis, eller så var det runt mitt bröllop för snart 3 år sedan, INNAN graviditeter och allt vad det innebar.

Just nu har jag lust att klä på mig ytterkläder, springa en kilometer, ta en varm dusch och sedan lägga mig.

Vis av alla bakslag i måendet senaste åren vågar jag inte vara alltför optimistisk om morgondagen, men även om det inte blir lika bra imorgon så har jag iallafall fått må riktigt bra idag!

// den än så länge i grund och botten obotliga optimisten, allas er Tjocka Mamman!

1 kommentar:

Therese sa...

Det låter jättehärligt! Hoppas du får vakna till en lika bra dag imorgon =)

/Stream