fredag 27 februari 2009

Jag gick upp...

...klockan 05:47 imorse!!!!! Jag trodde jag skulle få vara uppe halva natten och rejält tidig morgon i och med att tjejerna (iallafall Emmis) inte mådde så bra igårkväll och tydligen krånglade massor när jag åkt och handlat. Men, Emmi gnällde en gång och jag fick gå upp 03:30 och stoppa en vällingflaska i munnen på Idla, annars vare det inget! Jag har dock bråkat med diverse saker i sängen inatt, det har varit allt från barnstolar till fulla pottor. Märk att detta var halvdrömmar jag hade, jag hade inte sakerna i sängen i verklighet, haha! Per fick sig ett par kängor när han var ivägen kan erkännas.

Jag ställde mig på vågen imorse och jag hoppas det är tillfälligt för jag vägde 94,5 !!! Jag vill ju inte gå upp i vikt heller! Iof hade jag en tröja på mig och en kaffekopp i magen redan så riktigt morgonvikt var det ju inte, men måste ju ändå gått upp lite. Det svåra om det nu skulle fortsätta så är att jag då får välja mellan vikt och välmående. Det är inget roligt val för skillnaden är markant i mitt psykiska välmående med tålamod och ork när jag går på LCHF-diet.

Nu snodde Ida en grej från Emmis som stod och lekte vid lekbordet. Emmis skrek då att hon ville ha tillbaks den varpå Ida med ett nöjt och exalterat leende SPRANG iväg i sig gåstol med den snodda prylen i högsta hugg!!! Skitungar! *ler*.

Inga kommentarer: