lördag 21 februari 2009

Karré till frukost

Det kändes väldigt märkligt att sitta där imorse och smaska karrékotlett till frukost! Ärligt talat smakade det mig inte speciellt mycket, men mättnaden höll sig till nu kl 13 då jag lagade iordning omelett m. gräddig ostsås. Maken såg liiiite avundsjuk ut när jag berättade vad jag ätit till frukost då han älskar kött! Tyvärr älskar han de kolhydrathaltiga sakerna lika mycket och därför har han för tillfället tackat nej till att testa LCHF.

Bröd...jag ska leta bröd som jag kan äta! Bröd är kärlek, haha!

Jag har börjat sy! Eftersom vi kör köpstopp så använder jag tyget jag samlat på mig till att fixa nya, roliga saker. Just nu håller jag på med en specialvariant av en badhusväska, får se hur det blir till slut. Ska även göra ett kombinerat blöj- och våtservettsfodral till att ha i skötväskan. Sedan är jag lite sugen på en special vetekudde...

Inga kommentarer: